steppix

I'ts Friday I'm In love.

Kategori: Allmänt

Asså vad i sjävla fan kan man säga om denna helg. Har aldrig varit med om något liknande. Det är fan inte okej.  Här kommer min fredag iallafall.

Efter skolan på fredagen tog jag det mest lugnt och väntade på Linda. Efter det blev det som planerat en förfest. Konstigt nog var vi i köket och inte inne på mitt rum, det var något nytt. Efter 3 glas vin satt vi på golvet och spelade gitarr och spelade massa knasigheter för mor min.

Vid åtta ungefär började vi dra oss hem mot offer. Där var det party för hela slanten men jag var inte direkt på humör. Mitt humör gick lite upp och ner men jag blev helt glad när jag kom hem till Sandra. Alla var så otroligt glada vilket gjorde mig glad också. Sedan var det massa fina människor där också, vilket bara var bra.

Mitt minne är lite borta denna stund men jag tror att vi gick tillbaka till Offer ett tag och sedan stack hem till Joel. Hemma hos Joel låg Linda inne på toaletten och sedan åt vi stuvade makaroner och knasade sönder.

Gabriel och hans 3-4 kompisar kom enda från Bygdeå för att parta sönder. Det blev en liten minitur i bilen. Satt i framsätet i Gabriels knä och rökte, det var så jävla roligt. En än gång var vi hemma hos Offer, minns inte så mycket av den tiden men jag tror att vi drog ganska snabbt faktiskt. Det var mest bara knas ändå.

Det blev ett litet bråk men sedan satt vi alla i bilen för att åka hem till Linda. Väl där var det bara knasigt och sedan blev gabriels kompisar utslängda/dom gick av egen vilja. Att snacka skit om en kompis till den som bor i lägenheten man är i knske inte är så smart.

Sen blev det sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: