steppix

I'm bad... just kidding

Kategori: Allmänt

Kom ungefär nyss hem och är fruktansvärt trött. Har åkt buss i ca 4 timmar idag för att lyssna på en brud i ca 1 timme. Känns inte okej. Visserligen var det ganska roligt att kolla på alla djuren och bussresan var fett rolig. Jag och Gabriel gjorde typ ingenting förutom att dryga och bete oss som inkompetenta idioter, eller det är vad jag anser. Roligt var det iallafall.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan ska jag träna. Kanske tar en sväng förbi solariumet och solar lite. Inte för att jag egentligen vill bli brunare men det är så jävla skönt att ligga där.

Ikväll ska jag också ladda upp lite bilder, men det blir efter att jag har tränat och så.

Imorgon är det skola igen och jag ska få min dator då, annars vet jag inte riktigt vad som händer imorgon. Det blir nog ett nytt äventyr.

BTW. VÄRLDENS SÖTASTE FLICKA FYLLER FAKTISKT 16 ÅR IDAG:



Ska fixa hennes present också snart. Den ska bli awesome! Grattis till dig Linda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: