steppix

I feel the waves crash down inside

Kategori: Allmänt

Det känns verkligen som att jag har satt mig i skiten igen. I en situation som jag är i underläge i. Det finns ingen utväg, allt leder till det dåliga. Egentligen borde detta göra mig glad och lycklig, men det gör mig bara frustrerad och ledsen. Kommer jag klara av det en till gång, det är allt jag undrar. Är det verkligen värt att ens försöka?

"Lita på ditt hjärta" - Fuck me softly motherfucker. Så jävla sämst. Det är inte ens roligt, vill bara be det ordspråket dra åt helvette. Jag orkar inte det här, inte nu. Absolut inte nu.

Allt jag vill göra nu är att stanna hemma och gråta och hata allt i världen. Låter ju skitkul men jag orkar verkligen inte med skolan eller någonting känns det som. Visst jag kan skratta men det är verkligen inte kul.

Dra åt helvette eller något. Jag vill verkligen inte prata med dig eller något.

Somebody save me
I don't care how you do it
Just save me


fuck it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: