steppix

I feel so weak.

Kategori: Allmänt

Vet att jag inte ska tro saker innan jag vet. Jag ska ine tro att allt är skit innan jag vet. Tänk Steffi, tänk. Var realistitk för en gångs skull.

Imorgon ska jag påbörja att sluta röka. Ska inte ta med mig några cigg till skolan. Eftersom det blir fest lär jag röka på kvällen men innan det blir fest så ska jag fan inte röka. Jag ska tagga upp mig själv.

Idag disekerade jag en råtta i skolan. Det var sjukt roligt fast äckligt. Ville så ha med mig kameran så jag kunde fota allt. Det hade varit kul att visa er alla. Annars sög skolan ganska mycket.

Jag behöver inte dig. Fast jag gör det ändå. Du är i vägen, men ändå inte.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag tror inte att du kommer att klara de xD

    2009-09-20 | 19:05:15
    Bloggadress: http://feliciaklagar.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Anonym: Men det gjorde jag.

    2009-09-20 | 20:07:45

Kommentera inlägget här: