steppix

I Can't Take It 'Cause I'm Lonely

Kategori: Allmänt

And It Doesn't Seem To Matter
And It Doesn't Seem Right
Cause The Will Has Brought
No Fortune
Still I Cry Alone At Night
Don't You Judge Of My Composure
Cause I'm Lying To Myself
And The Reason Why She Left Me
Did She Find In Someone Else?

Åh ångest, seriöst jag orkar inte. Jag orkar inte karlar för ni är så otroligt ivägen. Seriöst, ni är mest bara ivägen, hela jävla tiden. När ska ni lära er att softa och ta det lite lugnt. När ska ni lära er att bara softa? När?

Vill seriöst bara slå någon hårt i ansiktet och skratta åt det. Det är precis vad jag vill göra. Vill inte träffa dig igen, du river bara upp gamla sår som existerar. Såren existerar mycket mer än du, och frågan är om du vet det? Vill du ens veta det? Du säger att du vill ha kunskap, men kan du hantera den kunskapen? Är du helt säker, för det är inte jag. Jag är inte säker längre, det känns inte bra. Du känns inte bra. Inte bra.

Fuck you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: