steppix

Hatiska ord från en söt mun.

Kategori: Allmänt

Du är arrogant, nonchalant, allmänt elak, dryg, dum, irriterande, förjävlig, oansvarig, idiotisk, hemsk, fittig, antagligen korkad och du går mig på nerverna. Är du en helt inkompitent fitta som alla andra eller? Var det inte det jag sa? Du nekade, visst, men har jag inte rätt?

Är så äckligt trött på dig och jag vill nästan spotta dig i ansiktet. Du måste ju vara helt pantad i skallen eftersom du inte förstår någonting. Hur jävla svårt kan det vara? Det märks ju för fan. Hela världen kan säkert se det, utom du.

Vill bara skrika och slå hårt mot väggen och sedan bara ligga där och känna hur det bultar i handen. Fyfan vad skönt.

Jag vet att jag egentligen kanske inte tycker såhär men det är så jag vill känna. Jag känner såhär just nu men innerst inne är det helt andra känslor. Känslor jag inte ens vill ha. Känslor som jag vill kasta i soptunnan och hälla över aska på eller något. Känslor jag skulle kunna spola ned i toaletten likt avföring och guldfiskar. Jag vill trampa på dessa känslor, slå sönder dom med en hammare och mata dig med dom. Frågan är om du ens skulle fatta då.

Nä, nu ska jag fixa till mig för snart ska jag till min pappa och käka middag. Hoppas jag är gladare när jag kommer hem, men det ser vi väl.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: