steppix

No Coffeday Without Giant Pigs You Know- Part one

Kategori: Allmänt

Här kommer iallafall alla goa bilder från fredagen när Linda hälsade på mig på Forslunda. Denna fredag var även kaffets dag och det firade vi med gigantiska mördargrisar, cigaretter, knasigheter och kaffe såklart:


Linda anlände och det första vi gjorde var att röka på bron.

Vissa saker är inte helt rätt i min klass.

Första lektionen var arbetsmiljö & säkerhet. Vi testade hjälmar och annat knas.

Vissa taggade inte kaffets dag så hårt.

Linda antog att det var kaffebrist och försökte överföra lite kaffe. Linda är smart.

Vi gick ut till bron igen. Här skulle vandras till djurhuset.

Linda var taggad och ville vara med på bild med råttan. Den ville inte hänga med till rutan.

Den här såg mest bara ut som Pesten.

Linda dansade runt med sköldpaddan lite. Den kan hete Sebastian, annars har jag ingen aning.

Till kaffet behövs mjölk. Här finns mjölken.

Höll på att dö av kolektionen så jag och Linda drog iväg på äventyr.

Vi mötte mördargrisar.

De sa att de ville äta oss.

Linda försökte förhandla med dom.

Gick inte så bra, så Linda ringde ett samtal.

Sedan var alla gigantiska mördargrisar döda.

Till och med den svarta snoppgrisen.

Efter ett farligt äventyr var det dags för andra och tredje kaffekoppen.

Jag tyckte inte det var okej att vara sjuk på kaffets dag.

Vad är en fredag utan bröstbilder?

Efter 2 koppar kaffe var det dags för rökarbilder. Denna gång stod vi vid väggen.

Jag är för snygg.

Och ganska för gullig.

Linda är mest som Erik Ponti fast inte som Jan Guillou.

Linda är ibland Grodan boll.

Men oftast är hon galet snygg.

Spexxade lite kanske.

Det var fan inte okej att det regnade.

I want coffe.


Detta var alltså del 1. Det två kommer om ett tag. Ska dricka te först och glo på Idol, för jag suger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: