steppix

För vi festar hela natten.

Kategori: Allmänt

Detta har varit en grymt awesome helg faktiskt.

Fredag: Softar sönder efter skolan och förfestar sedan med Linda. Som vanligt består kvällen då av vin, Led Zeppelin och "5 klunkars regeln". Vid elva tiden drar vi hem till Ida, där festen skulle vara. Alkoholen slank ner och jag vet inte riktigt vad jag höll på med. Linda blev lite väl full, vilket jag fann otroligt roande. Det var ju trots allt "Go-jävla-singel-kvällen" så klart man ska supa.

Drog mig tillbaka mot mitt hem runt 3-4 tiden. Dansade runt på E4an till Michael Jacksons The way you make me feel. Det var faktiskt riktigt underbart. Matade sedan katterna med korv, som jag trodde att jag själv ville ha, men det ville jag inte.

Lördag:
Vaknade konstigt nog sent. Vid halv ett var jag uppe och vandrade runt i mina mörka tunnlar. Nä, jag vandrade bara runt i lägenheten. Var sedan tvungen att städa mitt rum. Tror aldrig jag har städat så intensivt tidigare.

Linda kom hem till mig ungefär vid sju och förfesten kom igång på rejält. Hon var förundrad över hur rent mitt rum var, och det var faktiskt jag med. Vid halv nio kom Gabriel dit och han drack öl. Vi fick senare skjuts av moppepojkarna ner till stan och sedan vandrade vi över bron och festade.

Blev sjukt arg på en kille och gick därifrån. Pratade sedan med Gabriel och jag var så arg att jag nästan började gråta. Han fick mig på bättre humör och vi gick tillbaka. Upptäckte att Linda var bortsa så vi gick bort till "Bubblan" (En kiosk där Linda var). Det blev efterfest och ja, vad ska jag säga. Det spårade och inte så lite heller. Bosatte mig på toaletten och sov där om jag inte är helt knasig i huvudet. Låg sedan på en matta i köket och kröp vidare till sängen senare.

Runt 3 halv 4 började jag, Linda, Cornelius och Gabriel att vandra hem till mig. Vi var hemma runt 5 och vi drack te och åt varsin macka. Sedan blev det film, men jag tror att alla somnade.

Idag har vi mest varit sjukt bakis och när alla hade dragit badade jag och sov ett tag. Sjukt awesome har det varit iallafall.

Imorgon blir det skola och en del av mig taggar det!

Hoppas eran helg ägde också.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: