steppix

Katter och sprit

Kategori: Allmänt

Har nyss krypit ner i mina myskläder. Känns varmt och gosigt, precis som det ska göra. Om ett tag tror jag att jag ska göra en kopp varmt te och spela lite gitarr.

Har förövrigt färgat mitt hår idag, det blev ganska bra. Långt ifrån helt blont, men det är på rätt väg. Skrattar nästan åt mig själv eftersom min hårbotten är helt vit och sedan är det knasiga färger i håret.

Lämnade skolan tidigt idag. 11.45 faktiskt. Min mentor, Ulf, ringde mig då coh frågade vart jag var. Hehe, jag hade ont i magen sa jag och sedan fortsatte jag att softa. Annars funkade skolan relativt bra som vanligt. Lite stressande dock med alla prov och sådant.

Åh en fin nyhet är att jag kanske får behålla min älskade Dexter! Är han inte helt underbar?



Hoppas mamma bestämmer sig för att behålla honom och Raven, (katten bakom Dexter på bild nr 2.) Är dock jävligt sugen på att behålla Dexter och Lucky. Lucky är också helt underbar och slutar aldrig att kurra.

Miih, Lucky är så söt.

Nu ska jag nog göra en kopp te och spela lite gitarr, vet dock inte om jag vill spela det jag brukar och fortsätta öva på det eller om jag ska lära mig en ny låt. Vet inte ens någon låt jag vill lära mig just nu. Behöver lite inspiration.

Cya

Kommentarer

  • arvid säger:

    bju på dexter va

    2009-09-23 | 23:39:15
  • Steffi säger:

    Arvid: Du kan få köpa någon av dom för 500 kr om du vill. Fast inte Dexter för jag vill ha honom.

    2009-09-24 | 14:17:49
    Bloggadress: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: