steppix

Angående Michael jackson.

Kategori: Allmänt

Bestämde mig nyss för att spana in lite kläder, eftersom det är dags att köpa lite nya saker. Hamnade på Gina tricots hemsida och fick syn på det här:





Michael Jackson verkar vara den nya trenden på något sätt. Allt med honom verkar äga. Visserligen tycker jag själv om Michael Jackson men att bära en tröja som det står "I'm bad, who's bad" känns inte helt rätt för mig. Det känns som att man bara bär det eftersom Michael Jackson är död och därför måste man tycka om honom.

Visserligen tycker jag sjukt mycket om Black and White tröjan och funderar nästan på att köpa den. Men den tröjan känns faktiskt lite mindre "WOHO MICHAEL JACKSON JAG ÄR SÅ COOL NU". Beat it och bad är låtar alla känner till, så såklart är det sådana tröjor alla vill ha. SÅg faktiskt en av tröjorna på stan förra veckan. Trodde jag skulle spy av åsynen.

Jaja, nog snackat om det här. Tror att det finns många som vill säga emot mig angående det här, men även många som håller med, eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: