steppix

Det blev ingen skola idag.

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag och håller på med vad jag ska ha på mig. Om en och en halv timme ska jag bege mig till stan. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men ja. Ska träffa syster på hennes jobb och softa med Linda lite på Iv. Blir säkert bra.

Hr fått utslag av kattungarna i ansiktet och det är fan inte roligt. Om ett tag försvinner dom och det har redan slutat klia. Det tycker jag är bra.

Nä men jag funderar på att kanske ta med mig en bok och sätta mig och läsa någonstans på stan när jag ändå inte har någonting annat för mig, men jag får väl se.

Nog snackat om detta nu då, för nu ska jag leta efter en halsduk tror jag.

Är ju lite sur på mig som liksom dissar skolan men det äger. Kanske tar en sväng förbi bräntis. Ja fan det ska jag göra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: