steppix

Busig

Kategori: Allmänt

Sitter här och känner mig allmänt busig. Faktiskt rätt så glad just nu. Skolan gick helt okej och det var otroligt varmt ute idag. Låg vid dammen och stekte sönder med Gabriel i typ 1 timme. Det var sjukt nice.

Träffade Linda efter skolan och det var otroligt värt. Man känner hur livet blir lättare av Linda. Man pratar ut och röjer!

I helgen blir det fest. På fredag har jag två stycken jag ska vara på och på lördag en. Det är lite att stå i faktiskt.

Såhär busig är jag just nu och att rynka pannan är min grej:




Ps. Att ta hål i örat gick bra. Det är för att jag äger.

Kommentarer

  • linda säger:

    vad i allsindar har du halva kvar är

    du närsynt eller snål SKÅL

    2009-09-11 | 17:32:25
  • Steffi säger:

    Linda: Armen i vinkeln, blicken i skyn. Vodka och renat, så var det menat. Vårt mål, alkohol, för dom som tål. SKÅL!



    ÄRE FEST ELLER?!

    2009-09-11 | 18:04:57

Kommentera inlägget här: