steppix

Stress

Kategori: Allmänt

Tror inte jag klarar av den här stressen. Orkar inte med skolan just nu men jag behöver pengarna. Ska kolla upp om jag kan börja på iv istället, för jag tror inte jag klarar av all jävla stress på forslunda. Visst jag tycker om djur, men är det verkligen det jag vill ha som inriktning i gymnasiet? Jag tror faktiskt inte det.

En annan stressfaktor är spelningen som är om två helger. Det är så mycket kvar att göra och så lite tid. En annan sak är också att jag nu har åtta kattungar att ta hand om och hjälpa till att mata eftersom de är så små och behöver extra mat.

Ett nytt urval av vänner ska också göras för att minska på stressen. Det här funkar ju inte.

Nej men nu ska jag spela lite gitarr innan jag bryter ihop och tar livet av mig eller något, nä så tråkigt ska ni inte ha det. Jag vet att ni älskar mig och det kan ni ju inte säga att ni inte gör. man ska ju inte ljuga.

Det kan gå!


Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: