steppix

Steffi pratar om godis

Kategori: Allmänt

Här kommer ännu ett inlägg där jag tänker svammla på om massa skit som ändå ingen förstår sig på.

Iallafall så har jag kommit på att det är ett ganska brett urval. Det är ungefär som att vandra in i en godisaffär. Problemet är att man bara får välja en godis. Vissa godisar har man prövat, vissa har man gillar och andra inte. Men sedan finns det nya, spännande godisar som man aldrig har smakat på. Vissa kommer man att gilla, vissa inte och det vet man inte. Nu ställer jag frågan till mig själv, vilken godis ska jag välja? (menar såklart inte att jag ska köpa godis här utan som sagt jag liknar detta dilemma med godis.)

Godis nummer 1: En godis jag faktiskt har smakat och tyckte väldigt mycket om i början, men efter att tag blev den seg och jobbig att ha i munnen. Men en del av mig gillade ändå den sega känslan men frågan är om jag borde ge denna godis en chans till.

Godis nummer 2: Denna godis var väldigt sur och bitter i smaken men den var ändå mycket mjuk och smakade ändå ganska gott. Är den bittra smaken värd ett försök till?

Godis nummer 3: Skulle likna denna godis med en polkagris. Vissa sidor är röda andra vita.Vissa sidor är alltså mer välkomna än andra.

Godis nummer 4: En mycket spännande och exotisk godis som lockar ganska mycket men ändå är det något som säger att smaken kanske inte riktigt är vad man vill tro.


Det här var väldigt spårat faktiskt. + att det gjorde mig sugen på godis.

Kommentarer

  • linda säger:

    jag känner mig lite dålig som inte

    kunde lista ut vilka som var vilka, tell me yao.

    2009-10-08 | 20:22:40

Kommentera inlägget här: