steppix

Skärpning

Kategori: Allmänt

När fan ska du ta platsen i mitt liv som behöver fyllas? Va, va, va?

Sitter och lyssnar på "The Loner" av Gary moore just nu. Ultimata depplåten. Underbar och mer underbar. Ska försöka få den att slita ut min ångest just nu. Kan det sluta vara fail eller?

Har affischerat idag och det gick bra. Sedan käkade jag, Linda och mamma pizza på tre kronor. Såg också Foki på stan, vilket var ganska knas.

Sitter nu på en stol som kommer rasa vilken sekund som helst. Tur att jag inte är tjock för då hade den redan rasat och då hade jag behövt gå 1 meter för att hämta en ny stol. Inte okej.

Fuck you jag orkar inte. Och till dig Linda så vet jag knappt vem jag menar längre, finns inga ord som kan förklara vem jag syftar på längre liksom.

Nu blir det vin tycker jag och livet ska äga.

Tydligen inte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: