steppix

Rubrik

Kategori: Allmänt

Då sitter man här igen och har sjukt mycket mensvärk. Thank god for pills. Aja, jag är väldigt trött och sliten idag och har legat i soffan ungefär hela dagen. Såg The breakfast club igen och älskade livet lite. Somnade med min älskade Dexter sedan och sedan gav mamma mig choklad. Hon är mys.

Annars idag så fick också Lucky ett nytt hem. Tydligen var den en karl i min ålder hemma hos mig men det märkte inte jag. Var ju helt inne i Breakfast club och att ha ont i magen. Jag hoppas lillkatten får ett bra hem. Kommer sakna honom och hans vilda liv.

Igår var det ialladall fredag och jag softade mest på dagen. Linda kom och vi letade fest, softade och förfestade. As usual ungefär. Vi vandrade sedan till berghem och enligt mig var det inte speciellt party. Väldigt lamt och man satt mest bara ner.

Blev less efter massa knas och sedan vandrade jag och Tomme genom skogen. Det var fett läskigt för jag såg ingenting och vinglade runt på småstigar. Inte blir det bättre av att jag är sjukt mörkrädd och hatar skogar. Kom hem iallafall och vill tacka Tommy som var så söt och följde mig. Fick inte upp låset så mamma fick komma och öppna, åt några potatiskroketter, såg lite på tv och sedan somnade jag.

Här kommer några bilder från igår:






And by the way, you can just go to hell.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: