steppix

My weekend

Kategori: Allmänt

Här har vi då bilderna från helgen:

Fredag:

Rödvin i våra hjärtan.

Allt kändes underbart och festen var igång.

Linda var också taggad.

Vi spelade våran hit "Katter och sprit" flera gånger.

Sedan spårade det och det ringdes fyllesamtal, min telefon och badrumsvåg gick sönder. Somnade på badrumsgolvet, slog huvudet i tvättmaskinen. Linda gnisslade tänder och allt var såklart underbart.

Lördag:

Vi vaknade upp och drack kaffe. Klockan ett var vi taggade på mer party och resten av vinet slank ner.

Vi spelade munspel också, vilket inte går så bra när man har druckit vin.

Vi vandrade sedan till Alex där vi fixade cigg. Sedan hämtade vi Lindas cykel och vandrade hem till Linda för att hämta bella. Pappa kom och hömtade oss för att fixa en ny mobil men allt var stängt.
Helt plötsligt dök Elias upp. Vid det laget var jag och Linda ganska fulla redan.

Vi är alltid seriösa på fest.

Jag var fett taggad på livet.

Min syster taggar alltin min kamera på fyllan.

Jag visar min kärlek till Linda och Elias byter musik.

Fest.

Linda blev lite för fest och spydde ganska hårt. Såhär ser man ut sekunden efter att man spytt.

Linda däckade, men Gabriel var iallafall lycklig.

Sedan blev Gabriel också lite på lyset. Inte så lite faktiskt.

Att festa utan hårspray är som att inte festa alls tyckte gabriel.

Tight ass, not anymore.

Att kissa i min garderob i flaskor och utanför mitt fönster har alltid varit en hit.

Linda däckade i min andra säng.

Gabriel däckade i min säng och såklart busar man med hans händer då... och lite andra saker.

Fint.

Alltid lika charmig.

Linda hade vaknat och skulle hämta Andreas som skulle skjutsa hem den sovande Gabriel.

Bygdehoran vaknade till liv och visade sitt sanna jag.

Jag och Linda hamnade då i Bygdeå.

Vi var glada att få träffa Runar och Runar var glad över att se oss.

Det visade sig att det inte var fest i Bygdeå så Andreas skjutsade oss tillbaka till Umeå. Vi skulle tydligen på fest hos Joel. Den festen sög och jag och Gabriel vandrade hem i världens hemskaste höst väder halv sex på morgonen.

Söndag: Såg på tv med Gabriel hela dagen och sedan softade jag med Linda. Helgen hade varit bra och vi var nöjda och taggade inför nästa helg.

Kommentarer

  • ANNA PEDERSEN säger:

    Sv: Haha okej :) <3

    2009-10-07 | 21:41:15
    Bloggadress: http://naannah.blogg.se/
  • linda säger:

    ahahah äger

    2009-10-08 | 10:12:40

Kommentera inlägget här: