steppix

My day

Kategori: Allmänt

Sitter här, dricker kaffe och lyssnar på The Doors. Ganska mysigt faktiskt. Har haft en jävlig dag och det är skönt att varva ner lite. Hade 15 min på mig att göra mig klar imorse och det är inte mycket tid att klä sig, fixa hår/smink, dricka morgonkaffe och ta sin morgoncigg. Lyckades iallafall tillslut och gick till bussen med mascara i ögat och kaffe i munnen.

Väl i skolan väntade 2 stycken prov. Man kan ju säga som så att det ena tror jag att jag får vg på vilket är bra, men det andra ska jag vara glad om jag får g i. Slutade 16.20 och det var inte roligt.

Kom ner på stan och fick en klubba av Carolin. Träffade Löken också som hade mycket snygga skor som hon stolt visade upp för mig. Hon är söt hon.

Nu ska jag fixa klart bilderna och sedan ladda upp dom här på bloggen.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: