steppix

My day and bastupics.

Kategori: Allmänt

Denna dag har varit lite blandad. Försov mig och fick göra mig klar på 15 min. Sprang sedan till bussen och var i skolan 08.30. Hade diverse lektioner och sedan åkte jag hem.

Stannade på stan ett tag med en tjej från skolan och vi kollade runt lite. Hon är en trevlig tjej men stan var kanske inte lika trevlig.

När jag väl kommit hem käkade jag mat och sedan väntade jag på att mötet skulle börja. Mötet började och vi gjorde framsteg. Alla var så fina tyckte jag. Fick träffa Ludvig och Jossan också och det var länge sedan sist.

Annars kan jag berätta att om en månad exakt lär jag vara i Köping med Linda. Vi ska gå en kurs och sedan mest allmänt besöka köping. Funderar på att köpa en Sverigekarta och börja sätta nålar överallt jag har varit. Sedan blir det en fotografering nästa vecka och jag är supertaggad!

Här kommer iallafall två bilder från igår, bilderna från idag kommer imorgon.




Nu ska jag tvätt bort sminket, borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och läsa.

Sleep tight

Kommentarer


Kommentera inlägget här: