steppix

Mhrmph....

Kategori: Allmänt

Vill seriöst bara dö nu. Min mage gör ont som satan och jag är sjukt trött och sliten. Att vara bakis är inte heller ett plus direkt. Har bara 1 sko och livet suger allmänt ganska så hårt just nu. Träffade folk igår jag inte ville träffa och allt var egentligen ganska fail. Festen var sjukt spårad och det är ingen underdrift.

Sjukt otrevlig var du faktiskt och jag tycker du är ganska sämst just nu. (Kommer älska dig som vanligt imorgon när jag har lugnat ner mig, men just nu är du långt ner på min lista för vilka jag tycker om.)

Nu ska jag seriöst bara gå och lägga mig i sängen, se på ondskan och sedan sova ett tag. Ska berätta lite mer invecklat om vad som faktiskt har hänt i helgen, men det blir lite senare. Måste städa mitt äckliga rum också.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: