steppix

"Men va e de för jävla mög?"

Kategori: Allmänt

Såg nyss klart filmen "Populärmusik från Vittula", eller rättare sagt jag såg om den emd min mor denna kväll. Åh jag älskar den så hårt. Men för att byta ämne så verkar det faktiskt som att våran katt ska ta sig tid att föda sina barn ikväll. Det känns sjukt spännande och hon ligger nu och softar i mitt rum. Självklart kan det vänta någon dag till, men det verkar vara igång.

Är sjukt trött och vill mest sova, men ska vakta katten fram till tolv. Om det inte är några fler tecken på att det är dags ska jag försöka sova. Hon lär säga till om det är dags.

Såhär såg hon iallafall ut sist hon födde:

Och detta var någonting som kom till världen:

Åh vad liten Dexter har varit i sina dagar.

Nu ska jag röka några bloss och sedan läsa lite i en bok.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: