steppix

Knasigheter

Kategori: Allmänt

Nä alltså jag är för trött för att orka ladda upp bilder på bloggen ikväll. Håller på för fullt att fixa bilderna och jag känner att jag bara vill dricka te och mysa i min säng. Det är så mycket som faktiskt snurrar runt i mitt huvud just nu och jag vet varken ut eller in.

Känslor är komplicerade och så kommer det alltid vara. Det blir speciellt komplicerat när det är någon annans känslor man funderar över. Jag tänker inte gå in på exakt vad jag menar för då kommer detta bli ett fruktansvärt långt inlägg.

För att göra detta kort så är det mesta knas i min hjärna och jag skulle bara vilja veta syftet med alla relationer jag har. Det hade faktiskt underlättat en del.

Mitt sluta röka går bra har sammanlagt rökt kanske 2 cigg idag och det är duktigt. Imorgon satsar jag på att inte röka alls, wish me luck.

Imorgon kommer bilderna iallafall och det är bilder på bland annat en för full, nyspydd Linda, Gabriel som kissar och Runar.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: