steppix

Kattungar

Kategori: Allmänt

Nu är förlossningen klar och jag tycker synd om mamman. Åtta kattungar blev det totalt och det är många små katter.


Här har vi dom små liven. När denna bild togs hade fem stycken kommit till världen. De andra tre var två röda och en som ser ut ungefär som den mörka med vitt i ansiktet. Helt underbara är dom iallafall.

Hur har helgen varit då? Jag och Linda varsin liter vin och vi började dricka. Vi stack sedan till Alex och softade vilket var sjukt roligt. Allting spårade och jag minns inte hur jag tog mig hem, ganska roande. Somnade typ med huvudet på hinkkanten och linda softade på toaletten, men av oss två var det bara jag som ej hade något innehåll i magen efteråt.

Lördagen var hemsk. Har inte varit så bakis på flera veckor och Linda mådde inte heller så bra. Vi åt några mackor och sedan kom Alex. Vi såg på Yrrol och hatade livet. Linda stack hem och jag sov ett tag. Softade sedan mest vbara och vid sju tänkte jag coh Linda dra iväg till skogen på fest, men det blev inte av. Istället drog vi till Alex igen tillsammans med 3 random killar. Dom var sjukt random. Kvällen slutade med att en av de random killarna låg ute och spydde och sedan sov Linda och Alex hos mig.

Idag födde katten åtta kattungar och Linda fick sin kamera. Jag har bara varit allmänt trött och knas och nu ska jag smörja in benen och snart är det dags för top model.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: