steppix

Halloween

Kategori: Allmänt

Igår var jag i Skravelsjö, det ägde. Hade inga cigg, ägde inte men det ägde ändå. Linda drog någon tid och då softade jag med resten av packet. Fick äta nudlar med Grön och Alexs bror, det var sjukt gott. Sedan sov jag på en vind där det tydligen spökade enligt Alex, men det kanske var på ljug. Vaknade sedan halv ett och trodde att klockan var max fem på morgonen. Knas kallas det. Softade sedan med folket och sedan vandrade jag och Cooci mot stan. Ca 10000 mil. Vi fick lift så det ägde.

Ikväll är det halloweenfest på ersboda. Taggar som fan. Detta är vad jag ska klä ut mig till:




Nä, nu ska jag åka iväg med pappa för att fixa en sak tills imorn. Sedan kommer Linda coh vi ska göra oss klara. Sen -----> FEST!

Det är knas, men det känns underbart på något konstigt sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: