steppix

Fredagen börjar bra.

Kategori: Allmänt

Sitter i ett par rosa shorts och en vit t-shirt och dricker mycket gott kaffe. Försov mig idag så det blev ingen skola för mig, egentligen ganska skönt för jag har mycket att göra idag:

* Städa rummet
* Handla
* Sätta upp Magnus Betner Affischer
* Dela ut flyers
* Sätta upp "THE BOYS ARE BACK IN TOWN" affischer
* Träffa Arvid
* Börja kolla lite julklappar
* Duscha/Bada
* Fixa alkohol
* Träffa lilla Linda på Iv.

Jag och Linda kanske kommer att få våran första spelning redan nästa lördag. Spännande, men då kommer vi nog bara köra max 3 låtar, beroende på hur mycket tid vi orkar lägga ner på vårat halvklara material. Annars ska vi snart hoppa in i en studio och försöka fixa in en demo. Kind of awesome.

Nu ska jag hämta en till kopp kaffe och sedan ska jag softa lite innan det blir stan. Får gå coh handla lite senare. Eller om mamma följer med till stan så handlar vi där.


Detta kort togs för exakt ett år sedan. Då var jag i skolan och var fin jag.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: