steppix

Forslunda är ingen lek.

Kategori: Allmänt

Om femton minuter ska jag ha idrott. Vi ska springa, eller min klass ska det men inte jag. Jag har en papperslapp som är värd guld och den talar om för läraren att jag är sjuk och inte ska springa. Awesome säger jag då och jag hoppas att jag får sitta inne och mysa med mitt kaffe. Får troligtvis inte det utan kommer tvingas gå eller något.

Iallafall så är jag varken speciellt glad eller arg just nu. Försöker att glömma och ta allt som det kommer. Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen/situationerna och just nu betyder det att jag bara behöver vandra några få meter för att vara glad en stund.

Tror att mina tre år på forslunda kommer bli ett helvette. Får se om jag stannar. Who knows, who knows.

Ska kila iväg till idrotten nu.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: