steppix

Pojkar och neopets

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu och funderar lite. Alla andra har idrott men jag vill inte utsätta min kropp för orientering just nu. Hostar nog som det är och att springa i 3 minusgrader är inte riktigt bra tror jag.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag känner för någon. Med någon menar jag pojkar så och alla er söta tjejer som Josefin L, Josefin V, Linda och Malin ni räknas inte för er tycker jag så mycket om. Iallafall så vet jag inte vad jag tycker om alla pojkar som finns i mitt liv eller som har funnits i mitt liv. Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker om er. Jag vet inte om jag vill ha kontakt med er som jag inte umgås med längre och jag vet inte om jag vill fortsätta ha kontakt med pojkarna jag umgås med nu.

Såklart finns det pojkar som jag alltid kommer att tycka om och jag tror ni vet vilka ni är. Tex, Awwe, Gran, Lucas och Ludvig. Ni ska inte känna er träffade för ni är underbara vänner som jag alltid vill behålla.

Känner verkligen att jag måste ta och välja. Gå rakt på sak och om det inte kommer att fungera att man umgås i längden så tänker jag nog inte ha någon kontakt med personen. Det blir ju lättast så.

Nu ska jag sluta tänka och spela neopets i 45 minuter tills det är lunch.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: