steppix

De e Linda som bju

Kategori: Allmänt

Snart ska jag lägga mig i ett badkar fyllt av skum som luktar gott, sedan blir det fest ute i vildmarken. Under detta lov har jag varit full Fredag, Måndag, Tisdag, Onsdag och så kommer jag dricka ikväll, på Fredag och på Lördag. Kanske på söndagen om livet leker fortfarande. Alltså dricker jag på ca 8 av 10 dagar detta lov. Känns faktiskt ganska knasigt att det är så.

Lyssnar på Roger Pontare just nu, ganska fin kille det där. Taggar fester imorgon coh spelningen på lördag! Kommer bli asroligt! Har kommit på en awesome grej som jag ska klä ut mig till imorn iallafall.

Aja, nog om detta, nu ska jag slänga ner mig i badkaret, läsa Wendy (I am so lame I know. Just kidding, I am so fucking awesome!) Sedan ska jag sminka mig, fixa håret och softa jävel innan det blir fest.

De e Linda som bju

Kommentarer


Kommentera inlägget här: