steppix

Ångesten är påväg och vintern likaså.

Kategori: Allmänt

Eftersom min ena sko blev snodd i lördags måste jag nu använda mina trasiga kängor. Efter att ha städat lite tog jag mig då tid att måla mina kängor, så nu är dom snygga och svarta igen. Dom ser faktiskt helt nya ut, förutom att de fortfarande är några små hål just innan stålhättan. Men glad är jag.

Blandade känslor för skolan imorn, men det ska nog gå bra. Efter skolan blir det ungdomsmottagningen och sedan ska jag köpa en present till min syster som fyller 18 år om ca 3 timmar. Känns ganska kontigt att imorgon när jag vaknar kan min syster göra massa nya saker, som ex köpa folköl, gå på krogen coh köpa egna cigg.

För övrigt är jag kanske inte sådär överlycklig utan istället ganska less och frustrerad. Dessa problem måste verkligen lösas snarast, men det känns som att det aldrig kommer lösas. Den känns ganska omöjligt, men jag hoppas.

Såhär mycket festar jag just nu:




Nu ska jag tvätta bort allt gammalt smink, göra te och sedan lägga mig i sängen och läsa tror jag. Det ska bli en tidig kväll och jag hoppas att jag slipper tänka så mycket.

Ångesten är påväg och vintern likaså.

Kommentarer

  • sandra säger:

    japp! värt att sno en sko? ;s

    2009-10-12 | 07:48:10
    Bloggadress: http://apsatss.blogg.se/
  • Steffi säger:

    sandra:Det är så jävla ovärt fast ändå ganska komiskt!

    2009-10-12 | 09:32:02

Kommentera inlägget här: