steppix

10 saker jag....

Kategori: Allmänt

10 saker jag tycker om:

1. Govinet och alkohol i överlag
2. Bakismat
3. Goa filmer som Populärmusik från Vittula, Pulp fiction, Breakfast Club, Ondskan och Trainspotting
4. Mig och Linda
5. Dexter
5. Bra serier som gör en glad och lycklig
6. Awesome fyllor
7. Karlar som är awesome
8. Bra sex
9. Presenter
10. Mys

10 saker jag INTE tycker om:

1. Tjocka, fula människor som tror att dom är snygga.
2. Personer som är för mycket fail.
3. Personer i överlag.
4. Äckliga bakisdagar
5. Mens och mensvärk
6. Äckliga horor
7. Palt
8. Dåliga saker utan värde
9. magnus Gustafsson
10. Rätt många personer. Ni vet vilka era retards.

Nu ska jag fortsätta softa och imorgon är det fredag <3

Kommentarer

  • Så in i helvetes anonym. säger:

    "fula människor som tror att dom är snygga."

    Mhm..

    2009-10-22 | 23:16:57
  • Steffi säger:

    Så in i helvetes anonym: Men du glömde ju tjocka också. That is important!

    2009-10-23 | 08:31:22
    Bloggadress: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: