steppix

Vad är en tisdag utan att leva livet?

Kategori: Allmänt

Tja världen. Blev ännu en sen kväll, ska snart sova för det behöver jag.



Emmy och Therese softade på skolan. Själv var jag på uselt humör och fick min kära far att hämta mig på skolan och ta mig hem. Väl hemma gjorde jag fiskpinnar och det var riktigt goda fiskpinnar.

Denna unga karl bestämde sig för att komma förbi och tvinga mig att följa med och gymma. Jag ville egentligen mest bara vara lat men det fick jag inte. Vi tog bussen till Ersboda och träffade Fister på hans skola ett tag. Vi vandrade sedan vidare och tränade sönder. Eller det var faktiskt mest Todd som var cool nog att träna, men lite gjorde jag iallafall. Allt slutade iallafall med ett vattenkrig och man kan säga som så att jag förlorade.

Vi vandrade tillbaka till Todd och softade där ett tag. Sedan käkade vi middag och Ludvig och Granis kom förbi. Vi köpte lite grejer och satt och var feta resten av kvällen.

Kom hem runt tio och har varit slö ända sedan dess. Nu ska jag träna lite extra och sedan hoppa i säng.

Imorgon ska jag fan stanna hela dagen i skolan och verkligen försöka kämpa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: