steppix

Take me now but know the truth ...

Kategori: Allmänt

Idag påpekade Linda att jag har ångest varje dag, när jag tänker efter så är det faktiskt så. Måste försöka lösa det, problemet är att jag faktiskt oftast inte vet exakt varför jag har ångest. Kan sitta hur glad och taggad som helst och sedan sitta och få världens ångest sekunden efter. Ska göra mitt bästa och försöka att inte överreagera eller ta ut mina problem på er andra. Ni är ju faktiskt bara awesome och sjukt underbara.

Sitter annars och har lite ångest just nu och spelar därav lite munspel och gitarr. Helt underbart vad musik kan göra mot ångest. Först drar den ner en till den nivån man inte vill vara i och sedan reparerar den och stärker. Helt underbart.

And never will I give up trying, cause you're everything to me
I hope it's something worth the waiting
It’s the only time that I ever feel real


Nu ska jag röka

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: