steppix

Take me home.

Kategori: Allmänt

Forslunda får mig alltid på mitt värsta humör. Det känns verkligen som att ingenting fungerar så fort man sätter sig på forslundabussen. Blir sjukt stressad av alla moment jag måste göra och alla krav som ställs på mig. Måste hämta massa saker, lämna in massa saker, fixa, ordna och diskutera. Hur fan hade folk tänkt att jag skulle kunna må bättre när hela denna situation gör allting så jävla hemsk och missanpassat?

Om 45 minuter kommer pappa och ska hämta mig, min anledning är att jag ska hämta ett papper och sedan ta mig tillbaka till skolan. Lär inte komma tillbaka idag. Orkar inte med det här. Klarar inte av all denna stress just nu och måste ha mitt möte och få min plan för hur jag ska göra innan jag kan komma igång och ordna upp. Just nu har jag bara ångest och vill slå sönder hela klassrummet och bara åka hem och gråta i oändlig lång tid.

Ska försöka vara glad, det ska jag. Så länge inte skolan finns är jag glad. Taggar fest och att leva livet, vill inte sitta instäng i skolan som jag bara mår skit av.

Take me home.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: