steppix

Monday you can fall apart.

Kategori: Allmänt

Blir ett snabbt inlägg för om fem minuter börjar weeds.

Var i skolan hela dagen, förutom idrotten då. vandrade från badhuset in till stan och träffade Linda. Vi kollade på en present till hennes syster, skor, väskor och Linda handlade också hårfärg. Hon bjöd mig sedan på mat och sedan kom Todd. Vi softade runt lite och sedan skulle Todd ta bussen. Han missade bussen och vi åkte alla tre mot Mariehem. Jag softade med Todd och Linda stack hem. Todd fixade GTA VC på min dator (funkar dock inte nu så han ska fixa det imorn typ.) Linda kom sedan tillbaka och vi träffade massa små ungar som var helt crazy. Fan vad unga barn svär nu för tiden. Alex kom vi fixade cigg och dom stack.

Såg Chuck med Todd och sedan fick jag skjuts hem av hans mor. Sitter nu här och hatar kattbarnen men ska liksom lämna dom nu så det är lugnt.

På återseende.

Jag gillar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: