steppix

Kill the poor.

Kategori: Allmänt

Jag är faktiskt sjukt glad just nu så jag kommer sova som ett as inatt. Imorgon blir det skola och jag ska fan inte missa bussen, då ska jag be någon slå mig hårt och länge.

Idag missade jag som sagt bussen så jag sov vidare till 12 ungefär, käkade då lunch och softade hemma tills halv tre då ja softade med Linda och Arvid på stan. Träffade sedan Todd och Granis också. Sedan kom Frida och vi softade som as. Alla drog hem och jag åt middag och det ägde.

Runt halv sju kom Todd förbi och softade med mig, Vi såg en film och hade det allmänt trevligt kan man säga. Han fick mig på bra humör och det ska man vara nöjd med. Ska alltid vara glad nu har jag tänkt och mest springa runt och skratta åt mig själv. Kommer äga!

Ska även börja fota allt jag gör så jag kan bevisa hur coolt jag faktiskt lever.


Nu ska jag äta en macka, tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och älska livet.

På återseende.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: