steppix

Jag vill ha en slav.

Kategori: Allmänt

Har resurstimme just nu och skriver om hundrasen Chow chow. Det är ganska roligt och det går faktiskt bra. Är dock väldigt hungrig men jag är fast besluten att fixa skolan och ska stanna hela dagen idag. Om 40 min har jag engelska och sedan lunch. Har sedan bara 2 timmars hundkurs och det äger ju!

Mitt liv kanske kommer funka bra snart, bara jag får ordning på skolan så kommer nog de mesta av min ångest försvinna. Äget!

Nä, nu måste jag fortsätta skriva min lilla uppsats så att den hinner bli klar.

Detta är lite av det jag måste hinna med:

* Skriva klart om hundrasen
* Skriva klart novell
* Göra en muntlig instruktion
* Djurkunskapsprov
* Hundprov
* Massa instuderings frågor + andra uppgifter
* + massa prov och inlämningar jag inte riktigt vet om.

Hade faktiskt ägt att ha en slav. Den skulle lätt få göra alla tråkiga saker i skolan åt mig. Jag ska mest bara sitta och spela GTA vc och älska mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: