steppix

Jag hoppas att min hundra kronor värmer lika bra även denna vinter.

Kategori: Allmänt

Pffft, fortfarande sjuk, men mycket bättre. Har ingen feber och jag hostar nästan aldrig längre. Istället rinner det mest snor och det är äckligt och jobbigt. Förhoppningsvis slutar det snart och jag kommer må bra.

Ikväll kommer troligtvis Linda och Todd hit och ska se film med mig. Även de sjuka behöver sällskap. Ska lätt smitta ner dom som as och inte besöka dom när dom är sjuka. Då kanske dom lär sig. Nä, men jag tror inte dom kommer bli smittde. Jag är inte på humör för att stoppa min tunga i deras munnar idag liksom.

Sov sjukt dåligt inatt och kollade på ett knasigt program om knasiga sekter. Ganska roande, men tråkigt i längden. Somnade tillslut runt 3 halv 4 och sov till tolv ungefär. Ganska nice. Åt lite lunch och badade sedan för att senare sätta mig vid datorn.

Nu ska jag bara ta det lugnt och hata min mor lite för tt hon har glömt att köpa näsdukar till mig.

Cya

Jag hoppas att min hundra kronor värmer lika bra även denna vinter. -L-

Kommentarer

  • linda säger:

    nä nu jävlar kommer jag inte och hälsar på om du ska vara sådär!! skäms

    2009-11-07 | 16:54:09

Kommentera inlägget här: