steppix

I'm still alive

Kategori: Allmänt

Folk borde sluta lägga sig i saker som dom inte har någonting med att göra. Folk borde sluta snacka så mycket om vad de tror och om deras åsikter kring allt. Det hjälper faktiskt inte någon.

Försov mig idag igen, jag är så fail, men jag äger ändå. Ska försöka plugga lite, städa, träna, och softa också. Kanske ska kolla lite julklappar jag funderar på att köpa. Vet bara att jag ska köpa till mamma, pappa, Vanni och Linda, ska kolla upp om jag måste kirra till fler. Borde kanske också börja skriva min önskelista.

Gud vad jag aldrig hinner blogga känner jag och ändå har jag all tid i världen. Tar mig ändå aldrig till skolan typ och när jag väl är där gör jag ingenting.

Igår försov jag mig också och gjorde ingenting. Somnade om vid nio och sov till elva-tolv ungefär. Morfar kom förbi och undrade om vi ville hänga med och handla, jag orkade inte och då kom Todd förbi. Vi softade ett tag och sedan fikade vi med min mor och hennes far. Efter det såg vi på Blades of glory och jag fattar inte varför jag inte blir less på den filmen.

Runt fem var vi hemma hos Todd och käkade middag och lite senare kom Granis. Vi stack till Willys och handlade och annars softade vi bara och såg på någon film jag inte minns namnet på. Andra folk var också där men dom orkar jag inte nömna. Sry guys.

Har inga bilder för min kamera suger.

Nu ska jag börja skriva om maneter, hur kul kommer inte det bli. (ironi- för er som inte är så bra att ni fattar det)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: