steppix

Helgen bah oh yeah

Kategori: Allmänt

Jag kan inte neka att jag är galet trött just nu, men helgen ägde och jag är väldigt glad för det.

Fredag: Tog mig inte till skolan utan gjorde massa andra nödvändiga saker här hemma. Vid fem hämtade jag min alkohol tillsammans med Malin och Todd. Vi vandrade sedan till Todd och lämnade av malin hemma hos Gran. Vi softade och åt middag och sedan efter ett tag kom Linda. Todd gick och handlade grejer och jag och Linda förfestade. Göteborskan kom och allt ägde. Tror Todd var less på oss, men det gör ingenting för vi ägde!

Efter en liten tid vandrade vi till Granis och de flesta människorna där ägde, vissa var bara f-tards. Mitt minne är inte så klart men av det jag har hört kunde jag inte direkt gå, blev buren lite överallt och sedan sov jag ett tag. bakade sedan kladdkaka med Frida och sedan vandrade jag coh Todd hem till honom. Tanken var att vi skulle se Lilo & Stitch men båda somnde direkt.

Lördag: Vaknade reltivt tidigt och vi såg på Lilo & Stitch. Fortsatte softa och åkte sedan ner till stan för att träffa Marina. På stan var det kallt men allmänt trevligt. Träffade också Simon och Robin. 17.40 var jag och Todd hemma hos mig och jag käkade middag. mamma bjöd sedan på ett glas glögg och det uppskattades. Vi fick skjuts tillbka till Todd, han käkade och sedan vilade vi ett tag.

Ludvig kom och vi fixade filmerna "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden". När det var dags att se första filmen var vi ganska många som var där. Det var jag, Linda, Todd, Gran, Alex, Frida och Ida (Om jag glömde någon så kan jag bara säga sry.)

Kvällen ägde och jag somnade runt halv 6 på morgonen.

Söndag: Vi försov oss och fick stressa hela morgonen. Todds pappa skjutsade oss till stan där vi mötte Linda och Gran. Kirrade lite saker och sedan såg vi på "Luftslottet som sprängdes". Alla filmerna var bra men kan inte säga vilken som var bäst. Tror nästan jag håller med Linda och säger 1an och 3an är bättre än 2an iallafall.

Efter bion åkte alla hem och jag tror att nästan alla sov ett tag. Nu ska jag hjälpa mamma med lite julpynt och annars ska jag bara ta det lugnt.

Detta har varit en av de bästa helgerna på länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: