steppix

Hårda slag ger inget annat än hårda slag tillbaka.

Kategori: Allmänt

Ingen skola denna dag heller. Jag vet inte riktigt vad jag har för åsikt om att jag inte är i skolan. Snart ska jag lägga mig i min säng och glo på en film på datorn, vilket jag också gjorde inatt. Såg Pulp fiction, åh vad den är bra.

Du beter dig som ett svin och du vet om det. Att hitta på lögner och inte säga sin del är så jävla lågt. Att prata om ett förhållande på det sättet som du gör, får mig att tvivla på om du faktiskt är en så bra människa. Vårat förhållande är våran ensak. Om man behöver prata om något, ska det inte vara för att kunna köra ett maktspel, utan för att man behöver råd. Jag har aldrig suttit och ljugit för någon om vårat förhållande. När jag väl pratar om dig brukar det ofta vara goda ord, om inte, så förklarar jag mina fel och brister också.

Du använder handlingar som jag har utfört bara genom att kunna göra ett maktspel. Frågan är varför? Sitt inte och ljug om att jag har varit otrogen så många gånger och har behandlat DIG som skit. Du vet mycket väl varför jag gjorde det. Erkänn dina egna fel som att du har misshandlat mig. Misshandel ger fängelse, det gör inte otrohet.

Spelar inte någon roll vad du ens gör för jag vet att jag har rätt. Vill du försöka spela något sorts spel med mig så är det lugnt. Jag vinner ändå. Innerst inne är du en jävligt svag människa och jag vet exakt vad jag ska göra för att få dig att visa det. Jag har övertaget, så spela inte ett spel som du vet att du kommer förlora.

Hårda slag ger inget annat än hårda slag tillbaka.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sluta mensa på tobias, det är du som är omogen.

    2009-11-03 | 17:43:19
  • Steffi säger:

    Nämen lilla flicka. Låt personerna som är inblandade i detta göra upp. han är inte man nog att att det och det är lugnt. Men jag tycker du är en ganska inkompetent fjortis, utan bra argument så du ska bara sluta lägga dig i.

    2009-11-04 | 16:25:39
    Bloggadress: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: