steppix

Fredag är det som sagt idag.

Kategori: Allmänt

Jag hatar när gamla minnen ska komma tillbaka. Det var snart tre år sedan och fortfarande kan det ge mig ångest. Att släppa saker som faktiskt betyder saker är svårt, lyckligtvis har jag aldrig förlorat än betydelsefull vän än och det är bra. (Visst Löken men det har fixat sig nu och det äger). Nä, men jag ska försöka tänka framåt, vissa saker jag känner nu kanske jag inte känner om en dag, vecka eller månad liksom. Man vet inte.


Vet inte hur jag känner för ikväll. Jag är rätt så förvirrad och min hjärna sprängs nog snart. För mycket ångest och saker som inte borde ha hänt. För många ord man yttrat utan att tänka efter, för många handlingar. Jag vet inte om jag orkar med det här igen, det är inte värt det. Det blir iallafall öl. Det ska ner hur dåligt jag än mår, för det är fredag!

Nu ska jag bada och göra mig klar för ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: