steppix

feber är inte skiten

Kategori: Allmänt

Har lyckats ta mig till datorn nu. Inte det lättaste när man har 40 graders feber och hostar hela tiden. Just nu kallsvettas jag och det är fett jobbigt. Vill ligga under en filt men samtidigt vill jag lägga mig ute på asfalten. Hoppas jag blir bättre snart. Mamma är iallafall jätte gullig och har köpt massa saker till mig, som glass, nyponsoppa och blåbärssoppa m.m.

Nä, jag orkar inte sitta och skriva mer just nu. Känner att febern stiger igen.

Cya

Kommentarer

  • Marina säger:

    Du, ett jättebra tips är echinagard! men man ska dock börja ta dom direkt man känner sig lite sjuk. det är en mirakelkur! jag blev kvitt febern på två dagar!

    2009-11-05 | 22:23:37
    Bloggadress: http://sedgwicked.blogspot.com

Kommentera inlägget här: