steppix

Evk och livet

Kategori: Allmänt

Om 20 min kommer min studievägledare och hämtar upp mig och mamma för att skjutsa oss till skolan. Evk nästa då. Mamma tycker att jag ska ta ett studieuppehåll och praktisera fram tills jul så jag hinner få ordning på mitt liv och må bättre i mig själv. Det kanske är ganska smart men jg vill gå vissa kurser ju, dom är sjukt roliga ju!

Efter mitt evk ska jag softa på stan och troligtvis bara vara i min syster lägenhet och ta det lugnt. Kanske frågar någon om dom vill joina mig där så kan man softa sönder.

En vän till mig som heter Sandra hr en tävlig på sin blogg. Där tävlar man om en DREAM MATTE MOUSSE (foundation) Den är faktiskt grymt bra enligt mig. Klicka här för att komma till hennes tävling.

Nu ska jag hitta min mössa och sedan knyta mina kängor för det tar lång tid, måste även byta sockar också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: