steppix

Det går framåt

Kategori: Allmänt

Åkte till stallet med Malin och red idag, hon är sjukt duktig. Själv kände jag mig ganska fail som inte ridit på ca ett år med det gick jättebra tycker jag och gör gärna om det. Malin är en jättefin tjej och jag måste verkligen börja umgås med henne mer, som jag gjorde förut. Skäms på oss som glider ifrån varandra. Inte okej. Skärpning. Snart ska vi iallafall börja spela och då kommer allt äga.

Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket. Softar med Babyshambles just nu.

Känner mig ganska nöjd med livet. Har gått vidare, behöver inte snacka skit som du och det känns bra. Det känns bra att spela munspel, sjunga, spela gitarr, leva och bara finnas. Framsteg görs varje dag, små som tusan men dom görs. Vissa dagar blir det stora kliv bakåt, men det repareras alltid snabbt och man hittar tillbaka. Jag ser framåt nu och vill inte vänta tills nästa dag. Jag ser fram emot så otroligt många fina stunder med nya och gamla vänner, knasiga fyllor, roliga spelningar, gott te och allt som livet har att erbjuda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: