steppix

Lördag äger

Kategori: Allmänt

Tja! Linda och Todd gjorde mig faktiskt frisk, med hjälp av lite vademecum kanske. Vademecum is the shit nu asså. Vi såg iallafall på filmen boy eats girl och sedan så softade vi. Linda drog vid ett och jag och Todd såg snow dogs. Sjukt knasig film, men det ägde. Efter den andra filmen drog Todd för jag ville sova. Klockan var faktiskt tre och jag var lite sjuk och trött.

Idag har jag följt med mamma och handlat. Var ganska skönt att få lite frisk luft. Har inte varit ute på 3 dagar tror jag så det kändes skönt att se att Umeå fortfarande lever. Köpte även ghårfärg som sitter i just nu. Om 10 minuter ska det sköljas ur. Hoppas på en relativt bra färg, oh yeah.

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske blir det bara att ta det lugnt och softa, men vem vet. Här kommer lite bilder från igår. Bilderna är tagna av både mig och Linda och vissa av vanni.


Det är populärt att röka i mitt kök.

Ungdomar dricker inte bara alkohol, de dricker T-röd och tvål också.

Den fula lilla bitch-hunden. Men den gillar alla ändå.

Jag var snygg även fast jag inte hade smink och var sjuk.

Todd blev snygg han med tillslut.

Förutom när Todd var Milf, har jag nog aldrig sett Todd lika snygg. När Todd hade knasiga ögon kommer nog på tredjeplats men det har jag ingen bild på.

Jag lovar att lägga upp bilderna från halloween. Kanske orkar göra det ikväll, annars blir det kanske imorgon. vad annars ska jag göra i skolan? Nu ska jag iallafall skölja ur håret.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: