steppix

Det finns inget som gör detta till någonting annat än vad det är.

Kategori: Allmänt

Egentligen borde jag inte låta dig gå ut över övrigt men det är svårt när känslor knasar och man inte vet vilket ben man ska stå på. Det handlr bara om en viss tid, men det känns som en evighet, det mesta känns som en evighet men ibland känns det som att tiden står stilla. Ibland känns det som att man kommer leva i oändlighet, vilket jag skulle ta på både ett bra och ett dåligt sätt.

Snart kommer iallafall min morfar på besök. Har gjort kaffe så det är klart. Kommer kännas lite skumt att sitta ensam med honom i ca 30 minuter men jag ska nog klara av det. Det är någonting man mognar av, alltså att snacka med äldre människor eller människor i överlag. Är dock dålig på det, hatar pinsam tystnad.

Vet inte exakt vad som kommer hända ikväll. Full eller nykter spelar inte så stor roll, jag kommer ha kul vilket som. Bara jag inte är den enda som är nykter. Det är bara känslan av att vara full som lockar, den sköna befriande känslan och man är lätt som luft eller tung som en sten. Man faller eller flyger, vilket som händer spelar ingen roll båda är underbara.

Nu kommer morfar och jag ska vara social.

Livet äger och jag är underbart glad och det känns awesome att leva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: