steppix

Vision och grejer!

Kategori: Allmänt

Tisdag: Vi börjar på tisdag här nu. Var i skolan och softade om jag inte minns helt fel. Efter skolan gick jag hem och då skulle vi städa. Vid 21.00 så skulle bandet Komposters komma. Så vad händer då när bandet anländer? Jo, Foxy rymmer från mitt rum och springer med Billy efter sig mot köket. Det blir ett slagsmål på hög ljudnivå och Foxy pissar på Billys huvud. Billy rymmer sedan och Foxy bajsar på mitt golv. VÄLKOMNA KOMPOSTERS!

Sen på kvällen myser vi på bräntis för att visa hur vi gör i norrland. Sover sedan med min mamma i mammas säng eftersom min säng ockuperas av komposter-pojkar.

Onsdag: Vaknar vid åtta av att Joel som är sångare i bandet och Vanni är uppe. Vi går upp och dricker te och jag somnar sedan igen när jag ser på gamla avsnitt av Knight Rider.

Vaknar vid halv 11 och gör mig klar. Halv 12 kommer pappa och vi drar till Willys för att köpa massa läsk. Efter det blir det färd fram och tillbaka genom stan för att hämta massa saker och bandet Nederbörd.

Mellan 12.30- 16.00 jobbar jag med att fixa lokalen och sätta upp grejer på stan och liknande. 17.30 börjar insläppet och jag hade just käkat middag. (Skrovmål @ Frasses)

Sjukt många bra band spelade och det var grymt roligt. Komposters var det bästa bandet och jag tycker mycket om dom.

Efterfesten ägde. Efter att vi låst in nyckeln och sedan fixat ut den åkte vi till lokalen. Det var mycket röj där och sjukt trevligt. Jag stannade där till 04.30 och då gick jag och Jossan hem till mig. Där hemma fikade vi och drack te. In på rummet för att sova. 05.00 komemr resten av gänget. ( Tim, Joakim, Axel och Joel från komposters, Vanni, Jenny och en annan Joel.) Det blir massa knas men jag somnar tillslut.

Torsdag: Vi vaknar och softar, fixar lunch och sedan drar Komposters. Vi pustar ut och sover resten av dagen. UNDERBART!

Bilder:

Tisdag

Världens sötaste valp.

Go, go, go Bräntis.

Onsdag:

Joel softade maximalt med Billy.

Axel softar.

Man kan ju säga som så att morgonen var soft.

Vi satte upp bilder under dagen.

Agnes "pudel tavla".

Femsekunder@bdb var också där och satte upp sina egna bilder.

Första besökaren. Jag sitter ju i insläppet.

Nederbörd. (Finns inte så många bilder på banden som spelar, Iaf inte nu, uppdatering kommer kanske senare.)

Jag och Jossefin stod också på scen. Vi framförde "Josefin du är så fin", "Jag hade en gång en svan" och "Vanni är en hora som jag vet".

Efterfesten satte igång. Joel och Helen.

Efterfest.

Joakim och Joel.

Vanni och maskerad man.

Axel kör skön pose.

Jag håller hårt i vinet.

Sötaste Josefin.

Folk hittade ett rum med mat och saker.

Nyktert.

StekarAxel.

Jag tröstar en full Gran.

Det gick överstyr.

Torsdag:


Folk som inte peppar att städa lokalen.

Lite kaffe fick han iaf.

Denna bild får avsluta de 3 fina dagarna vi fick med Komposters, vision festivalen och allt annat kul.

Nu ska jag softa vid tv:n.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    åh vilken stämning det var i bilderna!

    2009-05-24 | 22:36:10
    Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Josefin: Och stämningen var ju helt galen. Så underbara dagar.

    2009-05-24 | 23:02:48

Kommentera inlägget här: