steppix

Vin, pojkar och fina stunder.

Kategori: Allmänt

Den här helgen kommer jag leva på länge. Det var nog den bästa av alla helger på länge tror jag.

Fredag: Åker till stan med pappa och köper mina skor till balen. Får sedan en macka från subway och jag ville ju bara dö av lycka. Träffar sedan Marina, Robin och Rosita och vi väntar tillsammans på att Tobbe ska anlända till Umeå. När Tobbe kommer blir det först massa drama och jag sitter mest och försöker att inte gråta. Lyckas inte helt som jag hade hoppats på. Det var bara kaos och ingenting fungerade som det skulle. Nu skulle vi tydligen inte till holmsund och skit.

I alla fall så beslutade jag, Tobbe, Sammy och Shadi oss för att dra till Holmsund så att jag kunde hämta och fixa det jag skulle där. Vi käkade sedan middag alla barn + mor min på kajutan och det var sjukt gott. Efter det var det soft i Holmsund och sedan tog vi partybussen mot Umeå igen.

Jag och Tobbe stack hem till Tobbe och softade aset och sedan kom fler folk som också softade. HERREGUD, höll på att glömma det bästa med fredagen. Jag hittade ett ascoolt horn som man kan blåsa i. Den ska jag ha med mig i sommar.

Lördag: Vaknar upp hos Tobbe och vi städar lite och så. Vi går sedan hem till mig och käkar lunch och ser på "Van Helsing". Båda somnade innan filmen var slut. Dock så älskar jag filmen men den laggar ändå i slutet så bra att jag slapp se lagget.

Vi åkte sedan ner till haga (Ja, hornet var med) och träffade papi, Stigis ( Pappas polare som man kan beskriva med 3 ord Lodis, Awesome och han-som-rockar-röv. Vi lekte även med de 3 små katterna, Sindi, Columbus och Baby (Pubes) och kollade på kaninerna. Vi blev bjudna på grillade hamburgare och vi satt och lyssnade på Stigis till åtta ungefär. Vid nio stack dom för att se White snake och jag och Tobias softade oss igenom hela kvällen.

Söndag: Vi vaknar halv 6 för att jag har massa astma och kan inte ligga ner för då dör jag typ. Vi går och röker och gör te till mig. Sedan ser vi på "Step brothers" och sedan myser vi tills 12 ungefär. Vi käkar jordgubbar med glass och det var också massa gott och sjukt mysigt.

Vi drar till stan för att köpa presenter till våra mammor och båda köper en ros och ett gulligt kort. Vi delade också på en macka från subway och om man ska tänka matvägen så var det också sjukt bäst.

Vi åkte hem till mig, badade med massa ljus och såg sedan på "Black Beauty" Dock så somnade båda. Tobbe stack för en timme sedan men jag försöker att inte vara ledsen. Han kommer om 2 veckor och stannar i en månad.

Nu ska jag softa vidare men min helg ägde iaf. Hoppas eran också gjorde det.

BTW! Sångaren i White snake (David Coverdale) gav min mamma en slängpuss när han stod på scen. Slå det ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: