steppix

Underbart!

Kategori: Allmänt

Jag tror att denna helg kommer bli den bästa på länge! Tobias får bo hos mig hela helgen <3

Fredagen blir det att käka middag med min far, kanske en sväng förbi ålidhem och sen bara softa antar jag. Lördagen tror jag att vi kommer dra till holmsund, äta middag på en resturang och sedan dricka lite vin, äta jordgubbar och mysa sönder. Jag är så jävla glad och peppar sönder.

Nu sitter jag och dricker te och ska snart borsta mina tänder och sedan ska jag träna sönder. Träningsvärken är dock inte borta, men det ska inte hindra mig.

Förlåt Josefin eftersom att jag inte hann prata med dig innan jag lämnade skolan.
<3

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Du är förlåten steffi, men jag är sjuk nu så jag tror inte att vi ses förrän på måndag ;( <3

    2009-05-27 | 12:24:44
    Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: