steppix

Underbar dag?

Kategori: Allmänt

Dagen börjar med So, otroligt givande lektion. Mycket höga dunsar hördes mot golvet och jag misstänkte att det skulle vara arga flodhästar. Det visade sig att jag hade rätt.

Dagen flöt på som vanligt och det var allmänt soft. Efter skolan vandrade jag och Linda hem. Linda fick träffa katten och det var trevligt.




Vi började fota till utställningen "In på bara skinnet" som kommer att visas på VISION festivalen den 20 Maj under Café station i Umeå. Här har vi en lite smygtitt.



Foto: Vanessa (cockpey@bdb)
Modell: Linda (fuckbambi.blogg.se)

Det var mycket kallt men det var otroligt roligt.

Vi skulle vara sotiga. Inte skönt.

Det är inte lätt.


Nu ska jag snart äta en macka och sedan ska jag nog gosa med katten och läsa ondskan. När jag var liten så trodde jag att jag var ondskan själv. Nu är jag lite tveksam, men vem vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: